Amit ma megtehetsz....

Újra bizonyította az univerzum, a sors, a karma, ki hogy nevezi, hogy a fenti mondást nem véletlenül találták ki!

uni_1.jpg

Pont a napokban beszélgettünk arról, hogy pl. ha meglátsz egy ruhát, táskát, bármit a boltban, ami kiváltja az "áááhhh ez kell nekem" érzést, akkor azt ott, azon nyomban meg kell venni. Mert ha azt mondod, hogy majd legközelebb, vagy most nincs rá keret, tuti hogy legközelebb nem lesz már az üzletben, a keret sem biztos, hogy sokkal jobb lesz. Ezt az elvet már magamévá tettem!

De amiért eme közmondás eszembe jutott az a tegnapi délutánom! Végre viszonylag időben értem haza munkából, vásároltam, gondoltam eszek és masszívan semmit teszek az esti teendők előtt. Hazaérve eszembe jutott, hogy kutyahajat kellene gyűjteni a lakásban, na nem hobbi szinten, csak a szokásos rendszeres, mert a drágáim igen csak szeretik elszórni mindenfelé, de aztán megbeszéltem magammal, hogy majd inkább holnap megcsinálom. Még nem égető a dolog! Miután eme elhatározás megszületett bennem, mosolyogva, boldogan tekintettem a délutánom elébe. Nagyjából egy perc sem telt el, míg jártomban- keltemben rommá törtem egy poharat, természetesen a lakás legforgalmasabb pontján, és mivel épp hazaértem, ezért négylábú gyerekeim a közelemben voltak. Az első durranás és sokk után feleszmélve négylábúaknak megálljt parancsoltam. Nyilván jól nevelt kutyák, egyből megálltak- haha nyilván nem. Miután a szobor játék kevésbé volt sikeres, valahogy kitereltem őket egy menekülő úton. Seprű előkap, összeszedve a nagyobb darabok, majd utána porszívó! Ha a kutyik nem félnének tőle, akkor őket is kiporszívóztam volna, annyira alaposan igyekeztem minden csillogó kis részt összeszedni. Na mire idáig jutottam, gondoltam már folytatom és még egyéb dolgokat is elvégeztem, így a semmittevés elmaradt.   

scared_dog-300x286.jpg

Miután nem akartam, de mégis kitakarítottam, eszembe jutott, hogy valamiért, valaki azt akarta, hogy én ma ezt megcsináljam, amit előtte roppant kényelmesen halasztani akartam. Az univerzum ismét dolgozott