A léleksegítő könyvek…. valaki mondja eeeeel!

Most a kezedbe kapod a boldogság receptjét, megmutatja neked a szerző, hogy hogyan lehetsz boldog, felszabadult, az igazi titok tárul eléd, vagy inkább nincs is titok, bármit elérhetsz…

13442015_1163728340346580_2130936851_o.jpg

Ilyen és ehhez hasonló bevezetővel indul nagyon sok könyv. Te is olvastál már ilyeneket? Huhh, én nagyon sokat. Azt hiszem könyvtárat is nyithatnék, vagy ha eladnám szép kis summa ütné a markomat! Mikor folyton rendeltem az újabb és újabb könyveket, anyukám is furcsán nézett rám, hogy ennyi könyv után, már szabad, boldog, nádszálvékony, milliomosnak kellene lennem. Akkor ezzel ott megbántott, hogy miért vonja kétségbe, hogy működnek a könyvben olvasottak és elmondtam neki, hogy valahogy úgy érzem, hogy kapaszkodót nyújtanak és ha ez se lenne, akkor már nem is tudom hol lennék. Holott valóban, annyi titkot, tanácsot, „hogyancsináld” könyvet olvastam, hogy nem itt kellene tartanom. (szó se róla nem panaszkodom, de ezt majd később). Bennem van a hiba, miattam nem működik, rosszul csinálok valamit? Holott azt írják, hogy nem nagyon tudod rosszul csinálni, csak csinálni kell. Na ez az.. de mit??? Azt nagyon egyik sem írja le!!!
Viszont azt észrevettem, hogy mindegyik könyv, amit eddig olvastam úgy kezdődött, hogy a szerző depressziós volt, vagy beteg, vagy épp mindenét elveszítette, vagy bántották, vagy kirúgták, vagy nem is tudom… lehet itt a baj, hogy nem vagyok teljesen a béka feneke alatt???
Meg ugye a sok könyv olvasása közben eszembe ötlött az is, hogy ők azért élnek ilyen gondtalan szabad életet, merthogy megvannak a könyvek, eladták őket, előadásokra járnak, amiből persze van bevételük, amitől lehet boldog szabad életet élni. Tudom, hogy a pénz nem boldogít, de valljuk be…nagyban hozzájárul azért ;)

Tudom, tudom, mondhatjátok, hogy adjak ki én is egy könyvet és uzsgyi! Jaja igyekszem! ;) Csak néha az az érzésem, hogy tényleg csak az a lényeg, hogy kiadják a könyvet és jöhetnek a jogdíjak.

Szerintetek? Ti hogy vagytok ezzel?

13459735_1163728333679914_1971539595_n.jpg

Jó, jó… nem mondom, hogy nem kaptam, nem tanultam belőlük semmit! Sőt, nagyon is sok mindent tanultam és ha nincsenek, akkor lehet nem jutok el oda, ahol most vagyok. Hálás vagyok a jelenlegi életemért, az útért, amelyen járok, hogy haladok és tudom, hogy hova szeretnék eljutni!
A sok olvasás közben, vagyis ez év végén megvilágosodtam! Bár azt hiszem eddig is tudtam, csak bíztam a csodában, hogy majd minden magától helyre rázódik és nekem csak a számat kell kinyitnom a sült galambért! J
Történt ugyanis, hogy a szilvesztert otthon töltöttem és online végigbeszélgettem barátnőmmel. Szingliként, egy viszonzatlan szerelembe süppedve töltöttem az elmúlt egy- másfél évet. Közben a munkahelyen sem úgy alakultak a dolgok, ahogy. Na most ezen a szilveszter éjszakán lett minden világos. Nem szeretem a szilveszteri bulikat, de számomra a szent este és a szilveszter este varázslatosak! Ott, akkor jöttem rá, amit sok könyv is megír, hogy ha akarsz valamit, akkor tenned kell érte és hogy ha valami újat szeretnél az életedbe, akkor el kell engedni a régi kötöttségeket!

Eljutottam már arra a szintre önismeret és az életem terén, hogy ezt képes voltam meglépni. Juhuuuu akkor mégis működik, amit a sok- sok könyv ír? Teljesen feltöltődve, boldogan vágtam bele az új évbe, ahol a sikerek érkeztek is. De aztán jött a kisördög, az ego, a dög, ahogy mi hívjuk, aki mindig elkezd piszkálódni, amitől az ember fia/ lánya ismét rosszul érzi magát! Na, ilyenkor kellene megint egy kis segítség. amit viszont továbbra sem találok a könyvekben! Valakinek valami tippje?

13472314_1163728697013211_260909766_n.jpg

Szóval hogyan lehet, hogy ha egyszer beindul a pozitív széria, akkor ne jöjjön a negatív? Hogy elhiggyük hogy működik. úgy igazán?
Jó lenne, hétköznapi emberek történeteit is meghallgatni a témában, akik még nem adtak ki könyvet és nem járnak előadásokat tartani.

Valaki esetleg? :)