Újra itt egy év eleje

Most hogy elmúltak az ünnepek, visszakerülünk a szürke hétköznapokba. A karácsony és újév közötti időszak számomra varázslatos, a fények, az érzelmek, a meghittség és nekem  a levegő is más ilyenkor. Szilveszter éjjelén pedig mindenki úgy érzi, hogy akkor most lezárjuk a régit, a rosszat és jöhet az új és a jó! De persze ez nem ilyen egyszerű.  Jönnek a fogadalmak, melyeket ideig- óráig tudunk tartani, tisztelet a kivételnek. Sajnos, ahogy az ember visszazökken a szürke, munkás hétköznapokba, úgy kezd a lelkesedés is alábbhagyni, mert mindig van valami, ami miatt lehet halogatni, lehet kifogásokat gyártani.

bloghoz.jpg

Személy szerint ezért is nem szeretem az újévi fogadalmakat, meg a majd hétfőtől, majd következő hónap 1-től, meg majd január 1-től belevágok. Nekem jobban mennek a fogadalmak, ha akkor kezdem, amikor kiötöltem! J Pl, ha szerda délután kattanok meg, akkor csütörtökön… vagy szombat, de nem hétfőn és nem elsején. Illetve hó közepén, vagy karácsonykor „a na majd januártól/ hó elejétől…” kijelentések szintén nem tűnnek túl meggyőzőnek számomra. Ha már elhatároztad magad, akkor mire vársz, miért nem kezdesz bele azonnal? Mert, hogy még addig lehet enni- inni- pl egy fogyós fogadalomhoz, vagy még ezt- azt lehet csinálni addig, amíg hűűű de nagyon elkezdem. Januárban ugyanezek a kifogások nem lesznek meg? Szerintem igen, legfeljebb más indokkal.

31-én írtunk arról a FB oldalon, hogy ha már fogadalmak, akkor olyat fogadj meg, amit nagyon akarsz és tudod, hogy képes vagy érte dolgozni! Mert bár nagyon sok cikket lehet olvasni arról, hogy el kell képzelni, amit szeretnénk, beleélni magad, már úgy tenni mintha meglenne, írd le és hűű… Igen ám, de ezek nem sült galambként fognak az öledbe hullani! Régen én is így gondoltam, hogy de jó.. . elképzelem, leírom, elrakom valahova és majd odafentről mind- mind az ölembe hullajtják, amit szeretnék! Van egy rossz hírem…. ez nem így van! J Támogatást kaphatsz odafentről, az univerzumtól, Istentől éppen akiben hiszel, de csak akkor, ha Te is teszel érte. Mindenért dolgozni kell, keményen! A sokszor elcsépeltnek tűnő mondás, mely szerint, ha nem változtatsz semmit magadon, akkor a körülményeid sem fognak változni, teljesen igaz!!! Hiába a csapból is ez folyik! Tenni kell az újért, a jóért, a célokért! Sőt, nem is keveset! Kemény munka, akár az életmódváltás, akár egy új munkahely, új pénzkereseti forrás, akár egy új hobbi, új ismeretségek kialakítása! Magától nem fog menni. Hogy láttál már ilyet? Hidd el, senkinek nem hullik az ölébe semmi. Lehet, hogy a felszínen úgy tűnik, hogy az illető nem tett semmit mégis jólétben, fitten, egészségesen él, de hidd el, kőkemény munka van mögötte.

bloghoz3.jpg

Saját tapasztalataimat írom le. Nálam az életmódváltás az a pont, amit sokadszorra ugyan, de ismét elhatároztam, most már 10 hónapja és következetesen ragaszkodom hozzá és csinálom. Eddig én is úgy voltam vele, hogy ímmel- ámmal… volt is eredménye, de aztán gyorsan el is tűnt. Akkor majd kövi héttől, hónaptól… az új évben majd tutira sikerülni fog. Hát eddig nem sikerült! J
Most jöttem rá igazán, hogy mennyi munka van abban, hogy az ember megcsinálja, amit kitűzött maga elé, hogy minden nap odaálljon és csinálja, hogy ne gyártson kifogásokat.
Erről az útról szeretnék nektek írni, melyben elolvashatjátok minden nehézségemet, gyötrelmemet és természetesen a sikereket, győzelmeket és hogy hogyan próbáljuk betartani, amit oly sokszor megfogadtunk már, de nem tudtuk megvalósítani.   

bloghoz4pinterest.jpg

fotók: pinterest